VR Design & Graphics Studio

A Blogom egy elérhetőség,melyen közzéteszem grafikai munkáimat,legyen az egy plakát,meghívó,matrica vagy csak egy rajz a füzet sarkára. Grafikai megrendeléseket vállalok! elérhetőség: vrdesign@mailbox.hu

Rovatok

menu menu menu menu menu

Flower Flyer - Voksán Virág Dreamhall Flyer

VRDesign 2010.09.30. 12:34

 

 

Az elmúlt időszakban csak úgy égett a kezem alatt az egér. Rengeteg munka volt a Westnek: Elkészült az igencsak megosztó Dandy-s flyer 3 verzióban, Felújítottam a Student Party Classic's állandó plakátját, és közben építgettem a Voksán Virág (DJ Flower) vendégszereplésével készülő Dreamhall plakátot is. 1 hónapom volt erre a munkára, készült is egy olyan verzió belőle, amin rengeteg grafikai effekt és hatásvadász elem van, de az szinte az utolsó pillanatban elvetettem( egy későbbi postban ezt kifejtem hogy miért) , és inkább egy letisztultabb formátumot adtam ki. A Dandy féle plakát után legalább bebizonyítom hogy nem felejtettem el "hagyományos" Flyer-t készíteni sem. :)

Címkék: dj grafika virág plakát flyer flower voksán dreamhall vrdesign evy d

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vrdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr432334390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása