VR Design & Graphics Studio

A Blogom egy elérhetőség,melyen közzéteszem grafikai munkáimat,legyen az egy plakát,meghívó,matrica vagy csak egy rajz a füzet sarkára. Grafikai megrendeléseket vállalok! elérhetőség: vrdesign@mailbox.hu

Rovatok

menu menu menu menu menu

The Club West Side - Andro - Szeptember 3.

VRDesign 2010.08.08. 13:06

 

  

 

Az első alkalom hogy egy híresebb lemezlovas nevével fémjelzett bulihoz készítettem Flyer-t,ezért próbáltam valami szemrevalót alkotni. A plakát elkészítése nem volt egyszerű,hiszen a megadott fekete - fehér kép Androról,amellett hogy vagány és stílusos,sok féle korlátot állított elém azzal kapcsolatban hogy milyen stílusban dolgozzam ki, mi legyen az alapmotívum. Sok próbálgatás és megannyi réteg után rájöttem hogy a színek erejét fogom alkalmazni,és az eddigi legszínesebb plakátomat hoztam létre. Próbáltam az igényesség jegyében stílusosan összehozni, ez a zsúfoltság miatt részben sikerült csak talán. A Középen elhelyezett Andro logó saját tervezésem, kíváncsi leszek messziről mennyire lesz olvasható, (sokat vaciláltam hogy fel merjem e használni, elvégre ez a kép legfontosabb felirata), valamint itt használom a már 3. generációs VRdesign logómat, remélem tetszik ;) A Plakát már kering a szokásos fórumokon, és 14.étől nyomtatva is látható lesz Székesfehérvár városában.

Részletek a buliról: www.westside.hu www.djeston.hu www.pimps.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vrdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr792207257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása