VR Design & Graphics Studio

A Blogom egy elérhetőség,melyen közzéteszem grafikai munkáimat,legyen az egy plakát,meghívó,matrica vagy csak egy rajz a füzet sarkára. Grafikai megrendeléseket vállalok! elérhetőség: vrdesign@mailbox.hu

Rovatok

menu menu menu menu menu

Fotóztam! Rovat

VRDesign 2010.06.20. 12:31

Íme néhány fotóm különböző témákban, különböző helyszínekről. :)


 

 Régi magyar plakátok - Terror Háza Múzeum

Nem bírtam megállni hogy ezt a képet ne lőjjem el, igazi müvészi plakát kavalkád. Nagyon megfogott.

 

Shelby embléma

 

Eper ( A kiwi) és Kevin (A zsemle)

Eredetileg képregényt akartam készíteni belőlük, de miután rájöttem hogy ez a gyümölcsbe zsemlébe faragás nem saját ötletem, kissé abbamaradt a lelkesedésem.

 

 Taifun - a Shar Pei

Ezt a képet nagyon jól elkaptam. Jó volt a fény, a szög és a póz is.Látszik rajta hogy amatőr kép, ennek ellenére nagy kedvencem.

VW Passat

Úgy effekteztm ezt a képet hogy amolyan futurista legyen. Keveredjen a művészet és a gépiesség.

Mask & Piano - 2010. 08. 11.

 

Retro Tűzoltó - Ford Transit 

A belvárosban lőttem ezt az oldtimer Transit tűzoltót.Ahogy megláttam egyből megihletett,valahogy pont jó összhangban volt a háttérrel, nem tudtam megállni hogy ne kapjam le.A fotó mobillal készült, ezért kicsit kezelésbe vettem photoshoppal,hogy kicsit hatásosabb legyen. Remélem tetszik. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vrdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr502095376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása